نوشته شده توسط : admin

کاناپه بادی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی و همچنین کاری جهت استراحت باشد . کاناپه های بادی دارای مدل های مختلفی می باشند که از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین این محصولات را می توان کاناپه بادی تختخواب شو دانست که علاوه بر کاناپه ، قابلیت استفاده به عنوان تخت بادی ، مبل بادی و همچنین تشک بادی را دارد . در این بخش قصد داریم تا یکی از بهترین انتخاب ها از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی یعنی اینتکس را به شما معرفی کنید ، پس اگر قصد خرید کاناپه بادی را دارید حتما در ادامه این راه همراه ما باشید تا این کاناپه بادی اینتکس را برای شما به صورت کامل و دقیق بررسی کنیم .

ابتدای این بررسی بهتر است تا به سراغ مهمترین اصل محصولات بادی یعنی طراحی بدنه برویم . طراحی کاناپه بادی تختخواب شو اغلب تا حدود زیادی شبیه به هم می باشد اما این محصول پس از عرضه به بازار با استقبال های بسیاری رو به رو شد و دلیل این استقبال را می توان تغییرات زیبا در بدنه عنوان کرد . با نگاهی به تصاویر این کاناپه بادی می توانید مشاهده کنید که در بخش نشیمنگاه دارای دو تشک بادی بزرگ هستید که به صورت جمع شونده عمل می کنند و پس از نشستن و به هنگام خسته شدن می توانید آن ها را باز کرده و کاناپه بادی شما در کسری از ثانیه تبدیل به تخت خواب بادی می شود و می توانید به صورت خوابیده و یا درازکش از آن استفاده کنید . در دو طرف تشک بادی این کاناپه بادی می توان قسمت های بادی دارای ارتفاع را دید که برای قرار گرفتن دست تعبیه شده اند . این جاهای دست به صورت بزرگ تعبیه شده اند تا ارتفاع لازم برای قرارگیری هر چه راحت تر دست را فراهم کنند و علاوه بر آن در هنگام خواب نیز به خوبی نقش محافظ های بغل تخت را بازی می کنند تا از روی تشک به بیرون نیافتید .

بر روی هر کدام از دسته های بادی که در قسمت های کناری قرار گرفته است می توان یک عدد حفره را به عنوان محل نگهداره بطری نوشیدنی مشاهده کرد . این حفره ها برای نگهداری لوازم جانبی نیز بسیار کاربرد دارد و سطح آن ها بسیار نرم و منعطف است و موجب آسیب رسیدن به لوازم جانبی نخواهد شد . با نگاهی دقیق تر به رویه این کاناپه بادی می توان سطح مواج را مشاهده کرد که دارای ساختار موازی می باشد و علاوه بر راحتی هر چه بیشتر در هنگام خواب موجب جلوگیری از تعریق بدن می شود . این مواج بودن سطح رویه کاناپه بادی به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و تشک عمل کرده و نمی گذارد بدن دچار تعریق شود و به این خاطر با خیالی آسوده می توانید از این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید . برای خواندن ادامه این مقاله جذاب همین حالا می توانید به وب سایت نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و یا برای ورود مستقیم بر روی لینک زیر بزنید :

::::::......  کاناپه بادی تخت شو اینتکس مدل 68566   ......::::::





:: برچسب‌ها: کاناپه بادی , خرید کاناپه بادی , قیمت کاناپه بادی , کاناپه بادی ارزان , کاناپه بادی تخت شو , کاناپه بادی تختخواب شو ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: